Business

Καταστήματα εστίασης: Πώς έχουν εξελιχθεί τα νέα συστήματα παραγγελιοληψίας

Σε σχέση με τα σύγχρονα συστήματα παραγγελιοληψίας https://www.elink.com.gr/, ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες έκαναν παραγγελίες στα μαγαζιά στο παρελθόν είναι πολύ διαφορετικός.

Η πιο συνηθισμένη μέθοδος ήταν η χειρόγραφη καταγραφή των παραγγελιών σε χαρτί ή σε μπλοκ παραγγελιών. Ο σερβιτόρος ή ο υπάλληλος έπαιρνε την παραγγελία προφορικά από τον πελάτη και την κατέγραφε με το χέρι. Αυτή η μέθοδος ήταν χρονοβόρα, επιρρεπής σε λάθη και δύσκολη στην οργάνωση.

Επίσης, πολλά μαγαζιά προσέφεραν τη δυνατότητα τηλεφωνικής παραγγελίας, ένα από τα συστήματα παραγγελιοληψίας που θεωρήθηκαν τα πλέον αναβαθμισμένα. Ο πελάτης καλούσε το μαγαζί, έδινε την παραγγελία του στον υπάλληλο και στη συνέχεια πήγαινε να την παραλάβει ή περίμενε να του την φέρουν στο σπίτι. Αυτή η μέθοδος ήταν πιο βολική για τους πελάτες, αλλά εξακολουθούσε να βασίζεται σε χειρόγραφες καταγραφές, με αρκετά λάθη στην διανομή και στην τιμολόγηση.

Σήμερα, η ανάπτυξη της τεχνολογίας έφερε επανάσταση για τα συστήματα παραγγελιοληψίας, τον τρόπο, δηλαδή με τον οποίο οι επιχειρήσεις λαμβάνουν και εκτελούν τις παραγγελίες. Τα σύγχρονα συστήματα παραγγελιοληψίας προσφέρουν πλήθος πλεονεκτημάτων τόσο στους πελάτες όσο και στις επιχειρήσεις.

Η ασύρματη παραγγελιοληψία αποτελεί ένα κομμάτι της όλης διαδικασίας και έχει να κάνει με τον φυσικό χώρο του καταστήματος. Ο πελάτης παραγγέλνει στο κατάστημα και η παραγγελία στέλνεται στην κουζίνα αυτόματα για εκτέλεση. Το υποπρόγραμμα της αποθήκης ενημερώνεται άμεσα και στο τέλος της ημέρας θα βγάλει τα υλικά που είναι σε έλλειψη για παραγγελία. Κατά την πληρωμή, ο σερβιτόρος ξέρει άμεσα τι έχει παραγγείλει ο πελάτης και εκδίδει αμέσως τον λογαριασμό.

Επίσης, η παραγγελία δεν εκτελείται αν υπάρχει έλλειψη σε υλικά. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο, γιατί ο σερβιτόρος έχει άμεση εικόνα της κουζίνας και του διαθέσιμου μενού. Αναζητώντας ασύρματη παραγγελιοληψία τιμές θα βρείτε μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών οι οποίες διαφέρουν ανά περίπτωση.

Καταστήματα εστίασης - Πώς έχουν εξελιχθεί τα νέα συστήματα παραγγελιοληψίας

Πολλά μαγαζιά διαθέτουν δικές τους εφαρμογές για κινητά, που επιτρέπουν στους πελάτες να κάνουν παραγγελίες εύκολα και γρήγορα από το smartphone ή το tablet τους. Η εφαρμογή μπορεί να αποθηκεύσει τα στοιχεία του πελάτη, τις προηγούμενες παραγγελίες και τις προτιμήσεις πληρωμής, κάνοντας την παραγγελιοληψία ακόμη πιο γρήγορη και βολική.

Επίσης, τα συστήματα Point-of-Sale (POS) έχουν εξελιχθεί και πλέον μπορούν να ενσωματώσουν λειτουργίες συστήματος παραγγελιοληψίας. Ο υπάλληλος μπορεί να λάβει την παραγγελία του πελάτη απευθείας στο σύστημα POS, εκτυπώνοντας ταυτόχρονα την απόδειξη και στέλνοντας την παραγγελία στην κουζίνα.

Σε ορισμένα μαγαζιά, υπάρχουν κιόσκια αυτοεξυπηρέτησης, όπου οι πελάτες μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους μόνοι τους. Αυτό το σύστημα το συναντάμε σε αλυσίδες εστιατορίων που λαμβάνουν εκατοντάδες παραγγελίες την ημέρα.

Πλεονεκτήματα στα νέα συστήματα παραγγελιοληψίας

Ευκολία: Τα νέα συστήματα παραγγελιοληψίας καθιστούν τη λήψη παραγγελιών πιο εύκολη και βολική τόσο για τους πελάτες όσο και για τις επιχειρήσεις. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν φαγητό από οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή, χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους. Οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν τις παραγγελίες πιο αποτελεσματικά, να μειώσουν τα λάθη και να βελτιώσουν την ταχύτητα εξυπηρέτησης.

Διαχείριση Αποθέματος: Τα σύγχρονα συστήματα παραγγελιοληψίας μπορούν να παρακολουθούν το απόθεμα των υλικών σε πραγματικό χρόνο, ειδοποιώντας την επιχείρηση όταν τα αποθέματα αρχίζουν να εξαντλούνται. Αυτό βοηθά στην αποφυγή της εξάντλησης προϊόντων και στην καλύτερη διαχείριση του κόστους.

Εξατομίκευση: Ορισμένα συστήματα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να εξατομικεύσουν την εμπειρία του πελάτη. Για παράδειγμα, το σύστημα μπορεί να θυμάται τις προτιμήσεις των πελατών από προηγούμενες παραγγελίες και να τους προτείνει παρόμοια φαγητά, προϊόντα  ή ειδικές προσφορές.

Ξεχάστε τα απαραχαιωμένα συστήματα παραγγελιοληψίας που βασίζονταν στη γραπτή λήψη παραγγελιών, ή ακόμη και το μνημονικό ενός (συχνά κουρασμένου από τις πολύωρες βάρδιες) υπαλλήλου. Με τη νεότερη τεχνολογία, διευκολύνεται τόσο η εξυπηρέτηση του πελάτη, όσο και η  διαχείριση των αποθεμάτων, αλλά και η ανταπόκριση στις ειδικές ανάγκες των συστηματικών πελατών, που είναι και εκείνοι που διατηρούν μία αξιόπιστη συνεργασία.

Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Γράψτε ένα σχόλιο...

Back to top button
Συναίνεση GDPR σε Cookie με το Real Cookie Banner

Adblock Detected

Υποστηρίξτε την δουλειά μας απενεργοποιώντας το adblock για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να γράφουμε για εσάς ποιοτικό περιεχόμενο.