Αυτοκίνητο

Ferrari – Carlos Sainz και οι ελπίδες για το 2021

Η Ferrari αποτελεί μία από τις πιο εμβληματικές ομάδες της Formula 1 και σημαντική πρωταγωνίστρια, από το 1929, στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με χιλιάδες παρουσίες και τίτλους. Η αγωνιστική σεζόν του 2019, κατά την οποία γιόρτασε και τα 90 χρόνια από την ημέρα της ίδρυσής της με μοναδικό τρόπο, δεν υπήρξε τόσο καλή. Δυστυχώς, δεν έφερε χαμόγελα στην ιταλική ομάδα ή στους φανατικούς φιλάθλους της.

Η ομάδα της Scuderia Ferrari F1, έχοντας παρουσιάσει ένα αξιόλογο πρώτο μισό της σεζόν, επανήλθε πιο δυνατή από ποτέ σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Κατάφερε να φέρει τους ανταγωνιστές της σε πολύ δύσκολη θέση. Αλλά, τρεις αγώνες πριν την αυλαία της σεζόν, συνέβη κάτι απρόσμενο για την κόκκινη ομάδα.

Grand Prix of Austin (United States)

Φτάνοντας στο Grand Prix της Αμερικής και έχοντας ξεκινήσει στους έξι προηγούμενους αγώνες από την πρώτη θέση, μία ανακοίνωση από την επιτροπή της FIA για αποσαφήνιση των κανόνων, ανάγκασε την Ferrari να τροποποιήσει τον κινητήρα της. Οι τακτικοί έλεγχοι που έγιναν δεν έδειξαν κάτι παράνομο, αλλά η αντίστροφη μέτρηση για την πτώση είχε ήδη ξεκινήσει. Η Ferrari παρουσίασε ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο στους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν.

Οι δυσκολίες της σεζόν 2020Ferrari - Carlos Sainz και οι ελπίδες για το 2021

Η Ferrari, αφού έκανε έναν ιδιωτικό διακανονισμό με την FIA σχετικά με το θέμα του κινητήρα της (δεν έχουν δημοσιευτεί λεπτομέρειες), κατάφερε να διατηρήσει την αθωότητά της πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Οι αλλαγές, που επήλθαν εξαιτίας των καινούργιων κανονισμών για τους κινητήρες, την επηρέασαν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο προμηθευτή κινητήρα.

Είναι ενδεικτικό ότι, από μετρήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια της σεζόν, η Ferrari είχε χάσει σχεδόν 65hp από τον περσινή δυναμικότητά της και η έλλειψη αεροδυναμικής την έφερε σε σημείο να συναγωνίζεται με τις μεσαίες ομάδες, πέφτοντας στις πιο πίσω θέσεις από ότι την είχαμε συνηθίσει.

Καταγράφηκε στο Βελγικό Grand Prix 2020 τον Αύγουστο ότι τα αυτοκίνητα ήταν, κατά μέσο όρο, 10 km / h (6 mph) πιο αργά από ό,τι το 2019.”

Εξαιτίας των αλλαγών το αυτοκίνητο υστερούσε αρκετά σε τελική ταχύτητα στις ευθείες και η έλλειψη αεροδυναμικής το έκανε αρκετά ασταθές στα χέρια των οδηγών της.

Έκλεισε τη σεζόν με 131 πόντους συνολικά στην κατάταξη των κατασκευαστών (6η στην κατάταξη), με τους δυο οδηγούς να κάνουν τεράστια προσπάθεια για να βρεθούν στη βαθμολογούμενη 10-αδα. Αυτή ήταν η χειρότερη θέση της Scuderia Ferrari στα τελευταία 40 χρόνια της ιστορίας της, σε μία χρονιά που γιόρτασε τις 1000 συμμετοχές της σε Grad Prix.

Με τον ιταλικό τύπο να βομβαρδίζει συνεχώς τα διευθυντικά στελέχη και κυρίως τον CEO της ομάδας (Mattia Binotto) σχετικά με τα κακά αποτελέσματα και τους φιλάθλους της ομάδας να αποκαλούν την χρονιά καταστροφική, η Ferrari είχε  ήδη κάνει τις πρώτες κινήσεις της για να βελτιώσει το μονοθέσιο της επόμενης σεζόν του 2021, με το χρηματικό ποσό να φτάνει τα $145 εκατ. 

Παράγοντας Vettel

Ο 33χρονος, πολύπειρος και τετράκις πρωταθλητής στην F1 έκανε τη χειρότερη εμφάνισή του στην τελευταία του χρονιά στην κόκκινη ομάδα, ύστερα από 5 χρόνια παρουσίας του στα paddock της.

Συγκεντρώνοντας μόνο 33 πόντους (από τους 131 της ομάδας συνολικά), προβλημάτισε με τις εμφανίσεις του και απέδειξε ότι είναι εκτός των νερών του, σε αντίθεση με τον Leclerc ο οποίος έφερε, παρά τις δυσκολίες, εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Η επόμενη ημέρα της Ferrari

Το ξεκίνημα της καινούργιας σεζόν έφερε μία καινούργια μεταγραφή στην ομάδα με το όνομα ενός ταλαντούχου οδηγού, του Carlos Sainz. Με την απόκτησή του, η Ferrari δημιούργησε το νεότερο δίδυμο οδηγών της στα 50 χρόνια παρουσίας της, επενδύοντας στο μέλλον και στην συνύπαρξη των ταλαντούχων οδηγών της.

Οι προσδοκίες είναι υψηλές για την καινούργια σεζόν του 2021. Με την αναδιάρθρωση των αρμοδιοτήτων και τα νέα πρόσωπα, σχεδόν σε όλα τα μηχανικά πόστα, η Scuderia ελπίζει να κάνει το comeback και να επανέλθει στις κορυφαίες ομάδες του αθλήματος, με προσεκτικά βήματα, ώστε να χαροποιήσει τους φιλάθλους της.

Περισσότερα

Γράψτε ένα σχόλιο...

Back to top button
Συναίνεση GDPR σε Cookie με το Real Cookie Banner

Adblock Detected

Υποστηρίξτε την δουλειά μας απενεργοποιώντας το adblock για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να γράφουμε για εσάς ποιοτικό περιεχόμενο.